poniedziałek, 28 marca 2016

miedziane inspiracje.

Hej kochani!

Muszę Wam powiedzieć, że w ostatnim czasie OSZALAŁAM na punkcie miedzianych dodatków 
do domu (myślę, że nie jestem jedyna :) ) Przeglądając internet w poszukiwaniu nowych inspiracji wpadłam na pomysł podzielenia się z Wami moimi ulubionymi. 

Małymi kroczkami zbieram w mieszkanku miedziane dodatki i mam nadzieje że już niedługo będę mogła podzielić się z Wami moją kolekcją :)

A Wy lubicie miedź czy wolicie bardziej 'radosne' dodatki?
Piszcie w komentarzach! <3












Całuję, Julia 
 ;*


27 komentarzy:

  1. Julka :)
    Miedź z bielą, szarościami, czernią czy naturalnym drewnem zawsze będzie dobrze wyglądać - mówi to architekt wnętrz.
    Jest obecnie(w zasadzie od 5 lat) boom na wnętrza minimalistyczne, skandynawskie, także idź tą drogą - szybko ten trend się nie zmieni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miedź wyglądowo bardzo mi się podoba, jednak wydaje mi się jakaś zimna i nie mam mic miedzinego i nie chcę mieć. :) Pozdrawiam Juluś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Julka!♥
    Moim zdaniem miedziane rzeczy są piękne, ale niestety nie pasują do mojego pokoju. Chętnie zobaczę twoją kolekcję ;)
    Miedziane lampy dosłownie zdobyły moje serce :D Myślę, że miedziane ozdoby świetnie pasują do twojego mieszkania.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog♥ :)
    http://iszabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia, super inspiracje!:) Miedziana lampka skradła moje serce i chyba skuszę się na jej zakup;p

    pozdrawiam, Czokolade
    http://czokolade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba ta ramka którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne *-* Chyba z białych dekoracji zmienię na miedziane. Są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny styl masz julia pozdrawiam Iza . ogłądam twoje kanały na youtube i co ranek i popołudnie jak odrobie lekcje to zawsze ogłądam twoje filmiki . twoja fanka Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad wprowadzeniem takich detali do mojego pokoju, ale chyba jednak wolę biel ;)
    http://bananowaweganka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujesz Julka! Nie tylko do zmian wystroju wnętrz czy ubioru. :) Ale ta wisząca miedziana doniczka na czarnych sznurkach przepiękna!

    http://w1kv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miedziane dodatki sa przepiekne, stylowe i cudownie wygladaja.a najbardziej przypasowalaby mi ta piekna , medziana lampka na biurko . cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. najpiękniejsze wazoniki ( te miedziano-białe ) <3 są po prostu prześliczne !

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć
    ,od jakiegoś czsu prowadze bloga i chciałam się zapytać czy mogłabym przeprowadzić na niego wywiad z Tobą?(oczywiście pisemny) jeśli tak to proszę podaj e-maila na którego mogę wysyłać pytania.Z góry dziękuje :)Proszę odpisz jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiadasz jeszcze na maile wysyłane pod tym adresem: kobusjuliayt@yahoo.fr?

    OdpowiedzUsuń
  16. Miedziane dodatki są super, sama bym chciała mieć takie, ale mój pokój ma rozowe dodatki lecz niedlugo sie to zmieni😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Miedziane dodatki są super, sama bym chciała mieć takie, ale mój pokój ma rozowe dodatki lecz niedlugo sie to zmieni😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ozdoby :* POZDRAWIAMY

    https://inkubatormody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności... super do wszystkiego pasuje.

    Pozdrawiam gorąco,
    http://piekniezdrowoikolorowo.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/Pięknie-zdrowo-i-kolorowo-550392038497035/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne dodatki :) Ale ja chyba jednak wolę białe dodatki.
    Obserwuje i zapraszam do siebie 💋
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam swojej mamie na gwiazdkę ten przepiękny koc w krzyże, który jest u Ciebie na zdjęciu. Ona również uwielbia taki styl i dodatki, z resztą ja również. Chętnie zobaczę w przyszłości Twoją kolekcję miedzianych dodatków i może sama się zainspiruję? :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Miedziane dodatki bardzo ocieplają wnętrze. Mam miedzianą lampkę zaprojektowaną przez firmę Bloomlight. Skusiłam się bo, lubię mieć coś innego a w sklepie nie mogłam znaleźć tego co chciałam.



    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem co czujesz, ja również oszalałam na punkcie miedzianych dodatków :) Ostatnio kupiłam śliczną białą lampę w Ikei, która po otworzeniu poprzez sznurek, w środku jest miedziano-złota ! Naprawdę świetny dodatek ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://byalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń