wtorek, 7 kwietnia 2015

Co jest w mojej torebce?


Czesc wszystkim! 

Dzisiaj nagralam dla Was nowy filmik : Co jest w mojej torebce? 
Nastepnie postanowilam ze rowniez zrobie kilka zdjecie i dodam je tutaj dla urozmaicenia :) 

Nagrywanie VLOGSTER'a pelna para. Nie moge powiedziec ze jest latwo, ale robie wszystko co w mojej mocy abyscie mieli codziennie nowy film! 
Mam nadzieje ze filmy Wam sie podobaja! 

Chcialabym abyscie napisali mi we wiadomosci lub w komentarzu co chcielibyscie 
zobaczyc na moim blogu? 
Chcialbym sie nim dobrze zajec teraz. 
Wylewnie zali, czy moze stylizacje? 

Dajcie mi znac :* A teraz zapraszam do ogladania zdjec! 













Buziaki
Julia xoxo

2 komentarze:

  1. Takie blogowe pogaduchy to świetny pomysł! Bardzo by pasowały na twojego bloga. A wyżalić nam się przy okazji też możesz :D. Stylizacje to również świetny pomysł! Zwłaszcza, że twój styl jest świetny! Na pierwszy rzut oka widać, że lubisz bawić się krojami i kolorami :*
    Może czasami zamiast daily vlogów (oczywiście nie w czasie vlogster) opisywałabyś swoje dni na blogu?
    I mam jeszcze jeden pomysł - dotyczący bardziej twojego kanału, ale na bloga też byłby świetny! - ulubieńcy miesiąca! Co ty na to? Fajnie byłoby coś takiego u ciebie zobaczyć :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! Kochana, dziękuję, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam Cię od lipca,a dopiero teraz wiem,że jeszcze masz bloga.Muszę to poprawić :)

    OdpowiedzUsuń